Oldalak

2009. november 4., szerda

"In your hands"

A Vaya Con Diosas névre hallgató exblogom bejegyzését mentettem ide át. Dőlt betűvel.


Ma nagyon punnyadt napom volt. Estére jó kis tollasedzést terveztünk Lívivel (nem-is-tudom-hány-éve-barátnőm), de egy fél órája lemondtam, mert fáj a térdem. Hogy mitől, azt egyfelől nem tudom, másfelől nagyonis... Tegnap két alkalommal is hajlíthatatlan voltam: egyszer egy kollégámmal, egyszer pedig Zsozsóval - és íme, jön az egyébként fizikálisan megalapozatlan fájdalom mára. Hát igen...


Azontúl, hogy levontam a kellő konzekvenciákat, elhatároztam, hogy csempészek a punnyadt nap végére valami kreatívat és hasznosat, így gyorsan átalakítottam a blog külalakját, találtam egy pezsdítően jó zenét (ld lejjebb), csináltam egy közepesen ütős kávét és nekiálltam dolgozni egy kicsit.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése